30. sep. 2011

Dekorasjon

Vurdering:
Fargen som dominere er oransj.I form er det runde former som dominerer. jeg har fått volum i arbeidet ved å bruke luft, mellomrom på de ulike sortene. 

Egenvurdering:
Skulle jeg fått gjort de på nytt ville jeg ikke ha brukt så mye av de ulike sortene, gjort den litt mindre. Men ideen min var at skålen jeg brukte ikke slutte vise. Det klarte jeg å gjennomføre. Jeg er ganske fornøyd med plasseringen min fordi, det er en balanse( optisk balanse ) det er fint å se på, og det tipper ikke fysisk heller. Plassering gruppevis er også fint gjort synes jeg, det er små grupper, og gjentagelse med med farge, form og sort.

Kompetansemål:


- Dokumentere og vurdere eget produkt. 
- Eksperimentere med levende materialer og stiler, uttrykk, teknikker og redskaper. 

Botaniske materialer:
- ruscus
- galax
- rose
- limonium
- hortensia
- nype
- klimates
-
uorganiske materialer:
- vikle tråd
- ståltråd
- skål
- oasis


Har gruppert litt med di grønne materialene, satt på litt lenge.

Her fant jeg ut ved å endre på plasseringe av blomster, ville det endret formen, til en litt mer rund form. Ved å gruppere de ulike sortene jeg valgte, det vile gjøre at blikket så det va en rund form. 

Ferdige resultatet, her viser jeg hva jeg endret på med plasseringen.

1 kommentar: